lördag 25 april 2009

Hemmapremiär

Matchpaketen väntar på
#3 Albin Ohlin
#18 Andreas Darrell (K)
#7 Magnus Nilsson/Allén
1 Poäng i Hemma premiären. 2-2 MotJohny Murray:s Byttorp IF. Har just kommit hem från Vallens tvättstuga . 6 Maskiner tvätt blev det ikväll. SKENE: s #3 Albin Ohlin hann med det mesta i den första halvleken. 1 Mål 2 Gula kort 1Rött kort.För min egen del börjar alltid en match på kvällen före. Tränings-kläder skall tvättas. Sen lägger jag fram Matchkläder till spelarna. Fixar iordning motståndarnas bollar dricka m.m. Sedan skall matchbollar kontrolleras så dom har rätt tryck. Matchdag då går jag bara och myser tills matchen är slut. Då blir det några timmar i tvättstugan. Samt föra statistiken. På morgonen efter matchen. Då plockar jag ner tvätten från torkrummet,sorterar samt låser in i mitt förråd.

Nu blir det Basebollfilm på tv4+ (A League of Their Own)

Ha dä gött
H.Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar