onsdag 8 maj 2013

Månadens Profil (Maj)



Månadens Profil 
Maj 2013

#17 Mikael Tage Björkberg
SKENE IF 2011





Född
31 Mars 1988 på Zahlgrenska i Göteborg


Vikt
Ca 100 kg


Längd
185 Cm


Arbetar som
Personlig Assistent och I garderob på Kinna Stadshotell


Moderklubb:
Warta IF


I SKENE IF sedan
2010 


Tröjnummer i SKENE IF:
#17


Position
Offensiv mitt/anfallare i Skene, annars anfallare


Debut I SKENE IF A-Lag
Träningsmatch:
Olsfors IP
Torsdag 19 Februari 2011 Kl. 19:15
Fristad G.o.i.f. (A) - SKENE IF (A) 2-0


Seriematch:
Björkängsvallen
Torsdag 5 Maj 2011 Kl.19:00
Bergdalen IK (A) - SKENE IF (A) 2-0


Favoritlag i fotboll:  
IFK  Göteborg


Favorit-fotbollspelare: 
Tråkig och säga men det finns nog ingen mer komplett än 
#7 Cristiano Ronaldo Real Madrid CF

Favoritlag Ishockey:
Frölunda indians


Favoritspelare i Ishockey
Jag har nog ingen speciell men ja tycker det är häftigt hur alla målvakter hinner med att se pucken!


Favoritmaträtt
Syns inte på mig men pasta-sallad är något av det bästa ja vet!


Favoritdryck
Coca -Cola


Favoritskådespelare:
Manlig:
Adam Sandler


Kvinnlig:
Megan Fox 


Vem skulle ha huvudrollen i en film om dej
Måste vara någon konstig som Adam Sandler!


Favoritfärg
Blå


Fobi (rädd för ): 
Sprutor!!


Favoritresmål: 
Aldrig varit på solsemester men London var riktigt bra!


Bästa fotbollsminne med SKENE IF: 
En av mina första matcher i A:laget då jag gjorde hattrick!


Bästa Fotbollsminne allmänt: 
När jag för första gången vann en serie, det var med Björketorp IF och vi vann på typ mer gjorde mål då vi t.o.m hade samma målskillnad som Tigris IF


Är bra på
Avsluta och få folk att le


Gillar att
Umgås med folk och se folk må bra.


Det visste ni inte om Månadens Profil:
Jag är bra på bowling och har fått förfrågan om att börja tävla i lag


Skrivet av #555 Chrille  i samarbete med #17 Mikael Björkberg

 Redo för debut i SKENE IF.s Beige Matchtröja #17


 Fokusering i Omkl.-rummet  med lagkompisarna
(Bergdalen IK  Borta)



 Persedelvård  i Vävarerallens Omkl.rum 2011


Sten, Sax, Påse i ledar-rummet

Ha dä gött
#555 Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar