onsdag 27 januari 2016

Månadens Profil (Jan. 2016)





Månadens SKENE IF - Profil
Januari 2016

#16 Viktor Eriksson
SKENE IF  



























Lite fakta om Januari Månads Profil

Född:
2 Januari 1988 i Hyssnas djupaste skogar

Vikt:
86 Kg Kärlek

Längd:
186 Cm

Arbetar som:
Snickare

Moderklubb:
Hyssna IF

I  SKENE IF sedan:
2015

Tröjnummer i SKENE IF:
#16

Position:
Försvarare


Debut i SKENE IF :
En snöig Januari-dag  2015














Debut Träningsmatch
Kunskapens Hus Konstgräsplan
Torsdag 29 Januari 2015 Kl. 18:45
SKENE IF (A) - Sätila SK (A)  4-2

Målskyttar:
#7 Dennis Åkersta 1
#10 Daniel Perian 2
#11 Sebastian Hallin 1

Gula Kort:
#17 Fehim Smajlovic 2

Röda Kort:
#17 Fehim Smajlovic 1

Debut Seriematch
Division 4 Södra ( Omg. 1 ) 
Lördag 18 April 2015 Kl.15:00
Gällstad FK (A) - SKENE IF (A) 0-1

Målskyttar:
#9 Erik Svedberg

Gula Kort:
#17 Fehim Smajlovic
#19 Jonathan Gustafsson
#23 Carl-Johan Fransén

Favoritlag i Fotboll:
AS Roma

Favoritspelare i Fotboll:
#10 Francesco Totti As Roma född den 27 September 1976 i Rom, är en Italiensk fotbolspelare som spelar och är lagkapten  för AS Roma. Han brukar spela som en anfallande mittfältare eller som hjälpande anfallare.

Favoritlag i Hockey:
Detroit Red Wings

Favoritspelare i Hockey:
#5 Nicklas  Lidström, Detroit Red Wings född 28 april 1970 i Krylbo i Dalarna, är en svensk före detta professionell ishockeyspelare. Han spelade för Detroit Red Wings i NHL till och med säsongen 2011/12.

Favoritmat rätt:
Inget annat än min egen GOURMET-Mat

Favoritdryck:
Vodka / Lime

Favoritfilm:
Saving private Ryan   och   Nasses stora film

Youtubeklipp "Nasses stora film" Trailer


Favoritskådespelare manlig:
Denzel Washington

Favoritskådespelare kvinnlig:
Natalia Portman

Favoritfärg:
Schwarz

Favoritresemål:
Italien, utan tvekan

Bästa minne med Skene IF:
En grym höstsäsong 2015

Bästa fotbollsminne allmänt:
En gång fick jag bollen, då sköt jag, det blev mål.
Italiens VM-guld 2006!!

Fobier:
Variga bölder

Är bra på:
Inte för att skryta, jag är faktiskt grym på att laga mat 

Gillar att:
Världen är till för alla. Peace out 

Detta visste ni inte om #16 Viktor Eriksson
När jag var 10 så sågade jag nästan av mig handen med en motorsåg. Där avslutades min karriär som professionell bågskytt  



Skrivet av #555 Chrille Onsdag 27 Januari 2016 i samarbete med #16 Viktor Eriksson

Lite foto på Viktor Eriksson i SKENE IF:s matchtröja #16
( Klickbara foto )




Ha dä gött
#555 Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar