tisdag 5 juli 2016

Månadens Profil #10

Månadens Profil
#10 Daniel Perian
SKENE IF

Fullständigt namn
Daniel Perian

Född:  
15:e september 1995 i Göteborg

Uppväxt i:
Göteborg (ghettot)och Skene 

Vikt
80kg

Längd
184 cm

Arbetar: 
Som: elevassistent 

Moderklubb: 
Skene IF

I SKENE IF sedan:
2008

Tröjnummer
#10

Position
Forward

Debut i SKENE IF  A-Lag:

Division 4 Södra
Ekäng
Tisdag 24 Maj 2011 Kl. 19:00
Hyssna IF (A) - SKENE IF (A) 5-1

Målskytt:
#7 Johan Lindqvist 1

Gula Kort:
#5 Armend Halilaj 1
#21 Yerko Araya 2

Röda kort:
#9 Håkan Ternström
#21 Yerko Araya

Favoritlag i Fotboll:
Real Madrid FC

Favoritspelare i Fotboll:
Adrian Mutu

Favoritlag i Ishockey:
Detroit red wings

Favoritspelare i Ishockey:
Jaromir jágr

Favorit-maträtt:
Kebabpizza 

Favorit dryck:
Coca-Cola 

Favorit film:
Sagan om ringen trilogin 

Favoritskådespelare:
Manlig:
Johnny Depp 

Kvinnlig:
Penelope Cruz 

Favoritfärg:
Röd

Favoritresmål:
Maldiverna

Bästa fotbollsminne med SKENE IF:
När jag gör mål 

Bästa fotbollsminne allmänt:
Mina mål 

Fobier:
Ormar

Är bra på:
Att sova

Gillar att:
Tippa 

Fritidsintresse:
Vara med frugan


Detta visste inte ni om mig:

Gick i dans fram till 8-9 års åldern på Skenes dans center.... Om ni undrade vart ifrån jag fick mina mjuka höfter

Skrivet av #555 Christer Gustavsson 20160705 i samarbete med #10 Daniel Perian

Lite foto med #10 Daniel Perian










Ha dä gött
#555 Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar