måndag 5 april 2010

I väntan på...

Klarebergsvallen
Måndag 5 April Kl. 12:00
Kärra KIF - SKENE IF 4-1

Målskytt:
#7 Stephane Holmström (Straff)

Gula Kort:
#7 Stephane Holmström
#23 Marcus Andersson

Väntar ni på att bad säsongen skall starta. Så får det nog vänta ett tag. För den har tydligen inte satt igång än . Var ordenligt tillbommat . Så istället blev det en resa till Klarebergsvallen i Göteborg. för en träningsmatch mot Kärra/Klareberg IdrottsFörening.


I väntan på badsäsongen skall öppna

Skönt med en match mitt på dagen. Då har man kvällen ledigt efter att tvätten fixats till. ett gäng matchsugna Skene-killar Gav sej iväg på förmiddagen. En riktig skön dag trots att regnet hängde i luften. Kom några skrämdroppar ibland men blev inget av det. Så Lagkaptenen #2 Joakim Moberg. Körde igång matchen med ett litet pep-talk innan matchstart.

#2 Joakim Moberg (K) snackar före match

Under matchen fick hårdingen #23 Marcus Andersson en riktig smäll på smalbenet. Så med hjälp av Medicin-mannen #444 Torbjörn Claesson. Så kunde han fortsätta första halvek och sedan få behandling i pausen. För vidare spel resten av matchen.


Medicinmannen #444 Claesson tar hand om #23 Andersson


#23 Marcus Andersson Kurerar sej under paus


Nu när snön är borta i skog och mark. Kan jag snart starta mina Frukostvandringar. Har ju varit ledigt några dagar nu. Så passade jag på att med kameran för att åka och reka lite leder. Har som princip att man inte skall behöva åka mer än c:a en timma med bilen. För att börja sin vandring. Hittade hur mycket som helst bara fanasin finns där. Hittade bland annat en led som gick genom skogstigar. höga stup sandstränder och havskanter. Det får bli ett kommande projekt att utforska den när värmen har anlänt. Nån som är intresserad att gå med så hör av er. Startar vid femtiden på morgonen. Mina vandringar är inte långa tar cirka fem till sex timmar plus bilresa. Sedan att jag är nyfiken på naturen utanför lederna och aviker och går vilse är inget jag talar om.

Inlägg om frukostpromenaderna till våren och sommaren kommer att läggas ut under > Etiketter "Vackra Sverige" <

Kommande frukostställe till vår/sommaren

Nästa match

Inlag sportcenter Kungsbacka
Lördag 10 April KL. 11:15
IFK Fjärås - SKENE IF

Ha dä gött
#555 Chrille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar